CONTENT MARKETING, CZYLI JAK TWORZYĆ TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ? | SKIP #3 | 26 czerwca 2024

Brak w magazynie

Opis

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWE SZKOLENIE:

CONTENT MARKETING, CZYLI JAK TWORZYĆ TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ?

 

📆 KIEDY? Środa, 26 czerwca

O KTÓREJ? o 17:00

💻 GDZIE? CLUSTER, Biuro Serwisowane & Coworking, ul. Józefitów 8

 

 

Czy chcesz nauczyć się tworzyć treści, które przyciągają klientów?
Chcesz zgłębić tajniki skutecznego marketingu treści i podnieść swoje umiejętności na wyższy poziom?


To wydarzenie jest dla Ciebie!

Jeśli chcesz zrozumieć, czym jest content marketing i jak wykorzystać go w strategii marketingowej swojej firmy, tworzyć szczegółowe profile odbiorców, aby precyzyjnie dostosować przekaz, opanować techniki pisania angażujących i przekonujących opisów produktów i usług, poznać strategie planowania, tworzenia i dystrybucji treści, nauczyć się recyklingu treści, czyli efektywnego wykorzystywania istniejących materiałów w nowych formach, zapisz się już teraz!

 

Co zawiera warsztat?

🔸 Wprowadzenie do content marketingu.

🔸 Tworzenie person.

🔸 Poznasz metody opisywania produktów i usług w sposób angażujący i przekonujący.

🔸 Zdobędziesz wiedzę na temat planowania, tworzenia i dystrybucji treści.

🔸 Dowiesz się, jak efektywnie wykorzystywać istniejące materiały w nowych formach, aby maksymalizować ich wartość.

 

Co zyskasz, uczestnicząc w szkoleniu?

🔸 Poznasz sprawdzone metody na przezwyciężanie typowych problemów w startupach.

🔸 Zwiększysz swoją wiedzę na temat content marketingu i jego znaczenia w strategii marketingowej.

🔸 Podniesiesz swoje umiejętności w tworzeniu angażujących i przekonujących treści.

🔸 Zwiększysz skuteczność swoich działań marketingowych, co przełoży się na lepsze wyniki sprzedażowe.

🔸 Zdobędziesz praktyczne narzędzia i techniki, które będziesz mógł od razu zastosować w swojej pracy.

🔸 Poznasz najlepsze praktyki i najnowsze trendy w content marketingu.

 

Kto poprowadzi szkolenie?


Zachariasz Woszczek 

B2B Marketing Manager, doświadczenie zawodowe zdobywał w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju oraz firmie konsultingowej Arcadis. Był koordynatorem projektu Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020 na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, w którym wzięło udział ponad 1000 osób. Od 2021 r. współpracuje z Fundacją Kraków Miastem Startupów w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla studentów z UJ, AGH,UEK oraz UKEN. Pracował w startupie ParkCash jako specjalista ds. marketingu B2B. Obecnie jest B2B Marketing Managerem w Core Logic. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Krakowskiej Szkoły Biznesu.

 

Zapisy trwają do wtorku 25 czerwca, do godziny 23:59!

_______________________________________________________________________________________________

Szkolenie realizowane jest w ramach SKIP. 

SKIP to seria szkoleń online lub stacjonarnych prowadzonych dla osób zainteresowanych biznesem, rozwijających swój biznes/startup, a także dla wszystkich, którzy chcą się rozwijać i poszerzać zakres swojej wiedzy. 

 

Kolejne szkolenia już wkrótce!