CONTENT MARKETING, CZYLI JAK TWORZYĆ TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ? | SKIP #3 | 26 czerwca 2024
Brak w magazynie
Opis
ZAPISZ SIĘ NA DARMOWE SZKOLENIE:
CONTENT MARKETING, CZYLI JAK TWORZYĆ TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ?
📆 KIEDY? Środa, 26 czerwca
⏰ O KTÓREJ? o 17:00
💻 GDZIE? CLUSTER, Biuro Serwisowane & Coworking, ul. Józefitów 8
Czy chcesz nauczyć się tworzyć treści, które przyciągają klientów?
Chcesz zgłębić tajniki skutecznego marketingu treści i podnieść swoje umiejętności na wyższy poziom?
To wydarzenie jest dla Ciebie!
Jeśli chcesz zrozumieć, czym jest content marketing i jak wykorzystać go w strategii marketingowej swojej firmy, tworzyć szczegółowe profile odbiorców, aby precyzyjnie dostosować przekaz, opanować techniki pisania angażujących i przekonujących opisów produktów i usług, poznać strategie planowania, tworzenia i dystrybucji treści, nauczyć się recyklingu treści, czyli efektywnego wykorzystywania istniejących materiałów w nowych formach, zapisz się już teraz!
Co zawiera warsztat?
🔸 Wprowadzenie do content marketingu.
🔸 Tworzenie person.
🔸 Poznasz metody opisywania produktów i usług w sposób angażujący i przekonujący.
🔸 Zdobędziesz wiedzę na temat planowania, tworzenia i dystrybucji treści.
🔸 Dowiesz się, jak efektywnie wykorzystywać istniejące materiały w nowych formach, aby maksymalizować ich wartość.
Co zyskasz, uczestnicząc w szkoleniu?
🔸 Poznasz sprawdzone metody na przezwyciężanie typowych problemów w startupach.
🔸 Zwiększysz swoją wiedzę na temat content marketingu i jego znaczenia w strategii marketingowej.
🔸 Podniesiesz swoje umiejętności w tworzeniu angażujących i przekonujących treści.
🔸 Zwiększysz skuteczność swoich działań marketingowych, co przełoży się na lepsze wyniki sprzedażowe.
🔸 Zdobędziesz praktyczne narzędzia i techniki, które będziesz mógł od razu zastosować w swojej pracy.
🔸 Poznasz najlepsze praktyki i najnowsze trendy w content marketingu.
Kto poprowadzi szkolenie?
Zachariasz Woszczek
B2B Marketing Manager, doświadczenie zawodowe zdobywał w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju oraz firmie konsultingowej Arcadis. Był koordynatorem projektu Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020 na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, w którym wzięło udział ponad 1000 osób. Od 2021 r. współpracuje z Fundacją Kraków Miastem Startupów w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla studentów z UJ, AGH,UEK oraz UKEN. Pracował w startupie ParkCash jako specjalista ds. marketingu B2B. Obecnie jest B2B Marketing Managerem w Core Logic. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Krakowskiej Szkoły Biznesu.
Zapisy trwają do wtorku 25 czerwca, do godziny 23:59!
_______________________________________________________________________________________________
Szkolenie realizowane jest w ramach SKIP.
SKIP to seria szkoleń online lub stacjonarnych prowadzonych dla osób zainteresowanych biznesem, rozwijających swój biznes/startup, a także dla wszystkich, którzy chcą się rozwijać i poszerzać zakres swojej wiedzy.